Eda2808 canım benim kızlarıma da durum iyi ama 3 hafta sonra kontrole getirin mutlaka demişlerdi rop muayenesi. Ben çok aradaydım götürmiyim sonra giderim diyordum bir gün önce doktor kendi telefonundan arayıp gelmemezlik yapmayın önemli dedi. Topladık çocukları gittik. Salı günü. Şükürler olsun bir daha gitmeye gerek olmadığını söyledi ama orda bu virüsten dolayı gitmeyen bir aile vardı. Yani aslında iki hafta önceymiş gelmemişler. Doktor bayağı bi kızdı. Çünkü bebeklerinin gözünün biri ilerlemiş risk var getirmeye devam edecekseniz dedi. Ben size burda görme kaybı başlamış da diyebilirdim nasıl göze alabildiniz falan dedi aileye. İyi ki zamanında getirmişim dedim. Sen de götür hem için rahat eder hem aksi bir durum olursa şayet erkenden tanı konmuş olur. Sen kendi önlemini al, bebeğin battaniyesini kafasına geçirirsin bir şey olma evel Allah. Umarım sizin de bir daha gitmenize gerek kalmaz