Akyzcnn boşver ya kimseye laf düşmez her bebeğin kendine özel huyu ve iyi olduğu yönleri var boşver bebeğin uslu olur zeki
değil derler yaramaz olur çok zeki
derler insanlar böyle yani benim oğlum okadar zeki ki 1,5 yaşında çocukların yaptığı aktiviteleri 4-5 aydır yapıyor üst üste halkaları koymak mesela onları 5 aydır yapıyor ama kimse iyi yönüne bakmaz hep eksik görür bende bu konuda çok sinirliyim ya resmen doluyum😁