Akyzcnn bbenim kızım da 25 aylık oldu . Bir aydır yeni yeni biseylwr söylemeye başlıyor . Bana da annem çok baski yapiyodu doktora götürün diye. 19 20 aylıkken falan götürdük. O aylarda söylediği kelimeler anne, baba, dede, bak, sadece bunları söylüyordu. Mama su gel git bunları bile söyleyemiyordu. Gecikmiş bı konuşma var ama özel egitimlik bı durum yok. 5 ay sonra kontrole gelin. Bu arada da bol bol kitap okuma konuşma oyun oynama bunları yapın ve TV telefon kesinlikle olmasın dediler. Etrafimdan hep duyardım 2 yaşından sonra bi anda konuşmaya başlıyorlar diye, ki öyle de oldu çok şükür. Şuan 15 20 kelime söylüyor , 2 kelimelik çok nadir de 3 kelimelik cümle kuruyor dili döndüğünce. Bu ay kontrol var ama nasıl gidicez bilmiyorum. Uzun oldu biraz kusura bakmayin, demem o ki eğer dediklerinizi anlıyor ve yapıyorsa takmayın kimseyi elbet zamanı gelince konuşur. İçiniz rahat etmiyorsa 18 ay civarı doktora götürebilirsiniz