Ben kapı önündeki çöpe koyuyorum dışarı çıkıldıkçada beklemeden atılıyor . Misafirliğe gidincede çantamda ayrı poşetim olur hemen poşetler kapıya koyarım gidincede alır çöpe atarım. Bazıları alt açması kullanmadan bile direk misafirlikte halıda açar çöpünüde umursamazlar bekarken çok başımıza geldi . Evlendim hep aklıma o kadınlar gelir ben öyle olmam