Kalben17- mutfak çöpün nasıl acaba candim alttan basıp açılanmi keza üst kapağı içine doğru atilansa o çöpü kullanmayın derim daha bez heryerine degmistir. O çöpü kullanırken mecbur elimiz değiyor çünkü bişey atarken mutfakta yıkıyoruz elimizi ay çok kötü Allah yardım etsin sana canım ama uyar mutlaka görmeden baska şeylerde yapabilirler evinizde belki hijyenik olmayan durumlar. Ayrıca yemek atılan yer çok günah çok ah Allah yardım etsin 🤲