Derininannisi Kalben17- ayrı bi çöp kovası yaptım banyo da duruyor ona atıyorum mutfak çöpüne hiç atmayız ekmek filan oluyor diye sonra eşimle biz atmıyoruz ama konteynırda karışıyor diye gülüyoruz ama yine de içimiz rahat etmiyor öyle atılmasını ayrı çöp yaptım dolunca müsait olan atıyor
Pegasus Aynı binada yaşadığımız insanlara saygılı olmak adına tabi ki kapımın önündeki çöp kovasına atmıyorum. Genelde banyodaki çöp kutusuna atarım. Bezin mutfakta ne işi var 🤦🏻♀️ Ha kendisi mutfağın ortasına yapmış ha çocuğun bezini oraya atmış.
Mpb Kalben17- Balkona atıyordum ama Şubat ayında e bebekten korbell bez kovası aldık. Çok güzel 4-5 günde bir atıyoruz acayip kullanışlı ve koku sızdırmıyor. Sadece poşeti degıstırırken açtığımızda oluyor koku o da normal 😅