Kızlar ben kızım bebekken hiç baktırmadım o kadar dikkat ettim ki Anlatamam. Televizyon olan odada durmuyorduk zaten. Kızım şuan 16 aylık ve tv ye deli gibi bakmak istiyor sinir krizleri geçiriyor bebekken bakmayan çocuk büyüyünce Yürümeye başlayınca artık her odaya giriyor tabi ben biryere kadar peşindeyim ve tv yi de görünce o kadar konsantre oluyor ki Aç kalmış tv ye sanki. Arkadaşlarımın bebekleri küçüklükten beri tv ye baktırmışlar engellememişler onların çocukları oyuncak oynuyor tv o kadar dikkatlerini çekmiyor benim kız görmemişler gibi tv ye kafasını sokacak neredeyse böyle konsantre bir şekilde bakıyor sanki hipnotize olmuş😖 Bebekken baktırmamakla iyi mi yaptıııım kötü mü yaptııım bilemedim. 😔