Bizim doktorumuz tv izlesin ama alışmasın demişti. Yani aç diye tutturur ya da kapatınca ağlar, bazen de tv izlemeden yemek yemezler falan ya o tarz durumlar oluşmasın diye dikkatli olmak gerekir. Yoksa bu devirde tv hiç izlememiş çocuk çok zor yani benim fikrim ha tv ha telefon. Tv izletmiyorlar ama telefondan izletiyorlar birşeyler. Aynı gibi geliyor bana.