Aryaarya Eselnef 3 aylıktan itibaren tüm gündüz uykuları 30 dakikaydı İstisnasız. 31 bile değil. 8. Ay girişimde biraz uzamaya basen şaşırtmaya başladı. Şimdi 9 aylık hala 30 dakikalık uykuları var ama bazen uzun uyuduğu oluyor
Barlasmom Mugeboz merhaba ayakta sallamadan uykusunu devam ettirmeyi nasıl başardınız ? Ben de bırakmak istiyorum ama hemen ayılıyor daha uykuya devam etmicek sanıp tekrar ayağıma alıyorum🤦♀️
Mugeboz Barlasmom inanın bizde öyleydik imkansız geliyordu asla olmucak dediğim günlerde bile uğraştım
Barlasmom Mugeboz aslında korkum kısa uykuyu uzatamazsam gece uykusu da etkilenir diye🙄deneyeceğim inşallah🙏
Eselnef Eselnef 10 gün sonra 9 aylık olucaz hâlâ uzamadı kısa uykular arkadaşlar. 2 aydır her uyandığında tekrar uyutuyorum değişen bir şey yok ne önerirsiniz
Eselnef Mugeboz bazen diyorum acaba kendimi boşuna mı yıpratıyorım bi zamanı gelicek ve döngü atlatmayı öğrenicek artık kaç aylıkken bilemiyorum.. ben de bu uğraşlarım bosuna mı diyorum
Mugeboz Eselnef hayııır. Aynı sizin gibi düşünüyordum inanın. Herkesin cocugu uyur benimki yine 30. Dk uyanır diyodum. Şimdi 3 saat uyuudugu oluyo. 2 ay kadar zaman geçtimi buna basladıgınızdan beri ?
Eselnef Mugeboz evet 2 aydır her uyandığında ayağıma alıp tekrar uyutuyorum ayağımda kalıyor uyusun diye sonra yerine yatırınca uyanıyor
Mugeboz Eselnef hmm ayakta sallıyorsunuz. Ben desteksiz uyutuyorum.desteksiz uyumasına rağmen 1.5 ay sonra uzamaya basladı
Mommyisgirl Eselnef aynı bende öyle ama ben saaldgım için değil de sanki cocugum ılerdede uykuya dalamayacakmıs gıbı gelıyo bn ona uzuluyorum
Eselnef Mommyisgirl yok yok bi aydan sonra öğreniyolar her bebekte farklı oluyo bi arkadasımın 13, diğeri 18 ayda bıçak gibi kesildi dedi kısa gündüz uykuları 1.5 saat falan uyumaya baslamıslar. 8 ay 20 günlügüz suan 30/40 dk arası mutlaka uyanıyor bizde suan
Mugeboz Eselnef yinede siz gayret edin uzayabilir. Ama desteksiz uykuyu tavsiye ederim hem bebek hem anne icin müthiş bişey
Eselnef Mugeboz denedim inanın. Olmadı çok zorladım kendimi 5 gün her şey iyiydi ağlamalar 20 dk sürüp uyuyordu hatta döngülerinde biraz mızırdanıp uyuyordu. Ama 6 günden sonra işler çığırından çıktı 1 saat kesintisiz şiddetli ağlamalar döngülerde de öyleydi dayanamadım ve bitirdim
ZehraSara Mugeboz bebeginiz emzikte aliyormuydu? Benim bebegim 3 aylik besiginde kendisi uyuyor ama emziksiz asla. Emzigini vermedigimde deli gibi agliyor, veriyorum susuyor ve uyuyor oyle.. emzikten nasil vazgecirecegim hic bi fikrim yok🙁