bsrkrgx Ygt55 henüz desteksiz uyumuyor ama rutinlerimiz hep var. Gündüzleri el yüz yıkama perdeyi kapatma. Akşamları kitap okuma alt değiştirme pijama giydirme perdeyi çekip iyi geceler dileme bunlar
Eselnef Mugeboz denedim inanın. Olmadı çok zorladım kendimi 5 gün her şey iyiydi ağlamalar 20 dk sürüp uyuyordu hatta döngülerinde biraz mızırdanıp uyuyordu. Ama 6 günden sonra işler çığırından çıktı 1 saat kesintisiz şiddetli ağlamalar döngülerde de öyleydi dayanamadım ve bitirdim
Mugeboz Eselnef bunlar cok normal düzeni değiştiği icin tepki veriyor . Ama sonra öyle güzel alısacaktıki. benimde uzun sürdü ama değdi . Hatta dedimki dahada beter oldu herşey , inanmadım. Cevremde inanmadı. Ama şimdi cok sükür iyikş sabretmişim
Eselnef biranne11 maşallah diyim gece daha iyi gündüze göre gündüz de iki uyku uyuyor. İkisinde de yarım saat sonra uyandıktan sonra tekrar ayağıma alıyorum öyle sallaya sallaya tamamlıyoruz 1-1 bucuk saati
Eselnef Eselnef sevgili anneler hepinizin bebisi kucuk mu yok mu aranızda su ayda kendiliğinden uzadı uykuları diyen?? Döngüyü atlatmayı ne zaman öğrendi bebeginiz
Eselnef biranne11 gündüz uykuları yeterli uyumayan ve fazla uyuyan bebeğin gece uykusu düzenli olmaz. Çabam bu yüzden..
biranne11 Eselnef yukarıda gece daha iyi dediniz bende iyise gündüzü irdelemeyin dedim. Eğer kötüyse tabi gündüzü değerlendirmelisiniz. Saat kaçta kalkıyor ? Kaç saat aralıklarla uykuya dalıyor
Eselnef biranne11 gündüz uykularını uzattıgım icin gece iyi sanırım. Eğer kısa döngülerle uyanınca kaldırsam tekrar uyutmasam uykusunu alamamıs olur ve kötü bir gece gecirebiliriz. Sabah 6 bucuk 7 arası uyanıyor. 9 bucuk ilk uyku. (1 saat uyku yaptırmaya calısıyorum) ikinci uyku 2 gibi oluyor onu da en az 1.5 saat uyumasını sağlıyorum
biranne11 Eselnef uykuları yarım saat erkene alabilirsiniz. Benim kızımda uyuyacığa zaman zarfını onu uyutmakla geçirdiğimi fark etmiştim. 6-7 arası kalkıyoruz bizde ilk uyku 8:45 te başlıyoruz 9 da uyumuş oluyor. Denemelisiniz
Sila07 Eselnef Eselnef benim oğlumda öyle sekiz buçuk aylık ama bir türlü düzelmedi her uyandığında 45 dk uğraşıyorum uyutmaya bazen uyuyor bazen uyumuyor çok nadir yattığında kalkmadan 1 saat uyuması
ZehraSara Mugeboz bebeginiz emzikte aliyormuydu? Benim bebegim 3 aylik besiginde kendisi uyuyor ama emziksiz asla. Emzigini vermedigimde deli gibi agliyor, veriyorum susuyor ve uyuyor oyle.. emzikten nasil vazgecirecegim hic bi fikrim yok🙁
Mugeboz ZehraSara emzik alıyor evet. En büyük kolaylığım. Ama bizim uyku arkadaşımızda var. Zamanı geldiğinde emziğide 3 günde bıraktırıp hallederim diye düsünüyorum. Kendi kendine uyumayı öğrendiler cünkü
ZehraSara Mugeboz hadi insallah😂. Bende yeni yeni uyku arkadasina alistirmaya basladim bakalim belki emziginden daha kolay vazgecer oylece