Türkiy3ye izine gitmistik 4 aylikti ve yabanciladi kizim. baktim her 5 dakikaya bi aglamaya basliyor görümcem dediki yazmani yanina koy kokunu alirsa rahat uyur. Ne emzik tutturabildim nede uyku arkadasi. Yazmaya alişti öyle daha rahat uyumaya basladi sanki. 8 aylikkende ögle uykusunu günde 1 e düsürdügümde en az 1 bucuk saat uyuyor bazen 2, iki bucuk bile oluyor cok yorulduysa