xfundaaa gulsahbaydemir ewet oyle de düşünebiliriz ama bilmiyorum ya istiyorum ewet ama korkuyorum da hele şu virüsü bi atlatalım hayirlisi ile ondan snra ins hayirlisi olur
Dorugum gulsahbaydemir aslinda istiyodum ama simdi deil cnk hic zamani deildi skintilarimiz var ama olduysada rabbim hayirlisini versin ins saglikla dogsun korkumdan gidemiom da hastaneye yakinimda eczanede yok beklemedeyim bakalim hayirlisi neyse o olsun hakkimizda 😊
gulsahbaydemir Ertugrul1022 ben hiç korunmadım Allah ne zaman nasip ederse o zaman olur hayırlısıyla dedim ayrıca istiyordum da bu zamana nasipmiş 🙏☺️
Dorugum gulsahbaydemir bn kronik bronsit astim hastasiyim ztn cikmam yasak evde yuvarlanios oglusumla kafayi firlatmak uzereyiz bi bitseydi su korona belasi
Mutluluk Hatice_basyol43 benim.oglumda 5 buçuk aylık bende hamileyim Nasıl geçiyor günler benim.gozum çok korkuyor 😂
Hatice_basyol43 Mutluluk ilk hamileligimden daha erken basladi kasik bel agrilarim agrilar olmasa cok iyiyim 😁
gulsahbaydemir Mutluluk teşekkür ederim canım 🌸 seninde gözün aydın canım kaç haftalık hamilesin? Benim daha yeni Bi kaç haftalık sanırsam 3 gündür mide bulantısı oluyor baş dönmesi oldu Bi kaç kere de 🤭
Mutluluk gulsahbaydemir hayırlı olsun canım Allah tamamına erdirsin benim oğlum da 5 ay 23 günlük işte bende hamileyim 🙄💃💃
gulsahbaydemir Dorugum umarım en kısa zamanda geçecek. Aşı bulmuşlar sanırsam bakanlıktan onay bekliyorlarmış fare üzerinde denemişler.