gulsahbaydemir Demirac19 Teşekkür ederim, inşallah 🙏 1 hafta önce bende birine böyle yazmıştım çok şükür nasip oldu ☺️ size ve tüm isteyenlere nasip olsun 🌸
gulsahbaydemir Mom563 kızım 9 buçuk aylık, sezeryan olmuştu ilk doğumum, daha yeni 1-2 haftalıktır herhalde şuan hastaneye gidemiyorum maalesef ki 😐
xfundaaa gulsahbaydemir yardim eden var sağolsunlar ama yapamam ki bugünde konuştu tam zamanı felan diye de yok dedim
Mom563 Hatice_basyol43 ikinci hamileliğinde cok ağrın oldu mu. Ikinci doğumunda mi sezaryen oldu nasıldı daha mi zordu
Mutluluk Hatice_basyol43 benim.oglumda 5 buçuk aylık bende hamileyim Nasıl geçiyor günler benim.gozum çok korkuyor 😂
biranne11 gulsahbaydemir Ne kadar mutlusunuz 😂 İlk defa Mutlu bi 2. hamilelik gördüm 😂😂😂 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım 🥰🥰
gulsahbaydemir biranne11 Çok güzel bir duygu, hep isterdim yaş farkı olmasın fazla. Çok şükür nasip oldu🙏🌸 Amin, teşekkür ederim canım ❤️☺️
Ebrutoprk biranne11 ayyy aynen bende ilk defa mutlu olan gördüm kendimden dolayı biliyorum ben hiç mutlu değilim o yüzden bilmeyerek oldu 😔😔 çok zor olacak herşey
Hatice_basyol43 Mom563 yok benim ilk oglumda istekli sezeryan oldum ikinci hamileligim suan 7 aylik hamileyim
gulsahbaydemir Elozzz bir kaç gün geçti, birde 2 gündür bulantı ve duygusallık vardı biraz, test yaptım pozitif çıktı ☺️🙏
gulsahbaydemir Ertugrul1022 ben hiç korunmadım Allah ne zaman nasip ederse o zaman olur hayırlısıyla dedim ayrıca istiyordum da bu zamana nasipmiş 🙏☺️