Ebrutoprk biranne11 ayyy aynen bende ilk defa mutlu olan gördüm kendimden dolayı biliyorum ben hiç mutlu değilim o yüzden bilmeyerek oldu 😔😔 çok zor olacak herşey
biranne11 Ebrutoprk ya kıyamam size niye karamsar düşünüyorsunuz ki 🥰 Hatırlıyormusunuz ilk gebeliğinizin haberini aldığınızda ki heycanı ? O karnınızdaki o heycanı çok fazla hak ediyor Ve emin olun herşey o kadar güzel olacakki arkadaş gibi büyüyecekler 🤩 Benim kardeşim var 2 yaş var aramızda ama o kadar güzel birşey ki derttaşıj herşeyin oluyor 🥰 Anneler her zaman zorlanır boşa serilmedi ayaklarımıza cennet 🥰 Rabbim eğer dayanamayacaksınız asla size vermezdi 🤩 Şükredin ve emin olun herşeyi yapabilirsiniz Çünlü siz ANNE’siniz 🥰 Bizim annemiz gözümüzde ne kadar güçlü değil mi ? İşte onların gözünde de siz o kadar güçlü olacaksınız 🤩🤩
gulsahbaydemir Mutluluk teşekkür ederim canım 🌸 seninde gözün aydın canım kaç haftalık hamilesin? Benim daha yeni Bi kaç haftalık sanırsam 3 gündür mide bulantısı oluyor baş dönmesi oldu Bi kaç kere de 🤭
Mutluluk gulsahbaydemir benim de yeni sanırım 2 3 haftalık diye düşünüyorum daha hastaneye gitmedim canım Kan verdim sağlık ocağında cuma günü 430 çıktı beta hcg
gulsahbaydemir Dorugum umarım en kısa zamanda geçecek. Aşı bulmuşlar sanırsam bakanlıktan onay bekliyorlarmış fare üzerinde denemişler.
Defnekayra Hatice_basyol43 nasıl cesaret ettnz bnada soleyın uykusz bıtkın yorgun nasıl cesaret benıdew cesaretlendrn 🤣🤣🤣 sanırım 10 yıl düşünemm belkıde hıç
Hatice_basyol43 Defnekayra valla rabbimin gucune gitmesin bende istemiyordum korunuyoduk sadece bir aksaklikta hamile kaldim bende sok oldum ama insallah sag salim alirim onuda kucagima yapicak bisi yok 😁
Rmys19 Hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin benim kızım 9 aylık bende istiyorum ama emzirdiğim için kıyamıyorum bir yaşına girince inşallah 🥰
gulsahbaydemir Rmys19 teşekkür ederim, rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏 hamileyken emzirebiliyorsunuz diye biliyorum ☺️
gulsahbaydemir Mutluluk ay ben gitmeye korkuyorum. genelde son adet tarihine göre hesaplıyorlar 2 haftalık falandır fakat öyle hesapladıkları için 1 aylık derler büyük ihtimal ☺️
Rmys19 gulsahbaydemir herkes farklı bişey söylüyor kimi bişey olmaz diyor kimi zehir diyor kafalar karışık 🤔😉😊
Dorugum gulsahbaydemir benim son adet tarihime gore 6 haftalik gorunuo 😲😲 happymom indirdim oraya girdim son adet tarihimi orda 6+0 yazio 😲😲😲
Pelin87 Rmys19 emzirmenizin bebeğinize bir zararı yok, şöyle bir sakıncası var memeden süt gelmesi rahmi kastığı için erken doğuma neden oluyor, yani karnınızdaki bebeği tehlikeye sokuyor
Ebrutoprk biranne11 canımsın moral oldun valla şu zamanda inşallah korktuğum kadar olmaz 😍 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah canım benim