Nekwam benimde oğlumun ismi Selim☺️ iki isim başta düşündük ama gerçekten bizim büyüklerde pek laf dinlemez. Özellikle eşimin ailesi. 5 torunları var. Ve hepsinin iki ismi var. Daha bir kere bile iki isim ile çağırdıklarini duymadım. Benimde söylemekten sinirlerim bozulur diye eşimle tek isme karar verdik.Ama iki isim koyacak olsaydım Yusuf Selim ya da Ömer Selim koymayi düşünüyordum