Asafeymeninannesi çok sukur canım evdeyiz bayadır artık cok zorluyo devamli bagırıyo aglıyo sıkıldı cunku artık 27 aylık olucaz bizde istahsiz surekli mizmizz anne anne diye bağırıyo uyku duzenimiz yok gündüz uyumak istemiyo oyun oynamaktan sıkıldı valla neyapıcaz bilmiyorum 😣
Asaf eymen nasıl ? Nekadarlık oldu?