Asafeymeninannesi Eslemervaninannesi Suriye devlet başkanı aklıma geldi nedense 🙄 Her 2 harfte kullanılıyor 😊
1Mother1Boy Oğlumun adi buğra aslin da uras buğra koyacaktım okulda kodlamalarda sıkıntı yaşamasın diye vazgectim
Prensesasya Asafeymeninannesi biz iki isim seviyoruz ailecek 🤭 oğlumun adı Burak yuşa ikisinde kullanıyor herkes yeğenlerimin ismi Alp Buğra , Ali tuğra size önerebileceğim rüzgar göktuğ mert toprak kerem asil Kayra
MiracAlpinveUmutunAnnesi Asafeymeninannesi oglumun adı alp mesela bu sene moda gibi alp de cok guzel severek begenerek koyduk 😊
MUGUL Asafeymeninannesi Hayırla gelsin miniğiniz bizim oğlumuzun adı Mustafa Uras 💚 Mustafa =Seçilmiş kişi Uras = Şans/Şanslı
melis_duru Asafeymeninannesi oğlum olursa Demir koymak istiyorum, eşim Sarp istiyor. Klasik isimlerden de Levent’i çok beğeniyorum 🌸
Asafeymeninannesi melis_duru Umarım eşinizle ortak bir karara varırsınız 😊🌼 Demir ismi Sarp ismine oranla daha hoş gibi ama 😌