Bebeğim 1 hafta yogunbakimda kaldı antibiyotikler poposunu pişik etmis ama derin derin yaralar vardı ne kullandiysak geçmedi hep tekrarladı bir ay uğraştık en sonunda babam bı yerden hakiki zeytinyağı kullanmış herşeyi bıraktım sadece zeytinyağı kullandım bezi bı kaç dakikada açık bıraktım hava alsın diye ilk surmede ilerleme gösterdi bı hafta da tamamen geçti