ElmaSekerimm Merhaba güzel anneler kızımda 1 haftadır geçmeyen pişik var antibiyotik kullamından sonra başladı ne yaptıysam geçmedi şimdide bu malum illetten dışarı çıkamıyoruz ne yapmalıyım başına gelen var mı. Bebeğim 6 buçuk aylık
Agg0207 ElmaSekerimm alerjik bir durumu olablir pişik aynı zamanda alerji belirtisidir kızımda böyle olmuştu sürekli temiz tutmama havalandrmama krem sürmeme ragmen geçmedi en sonda belli oldu tabi süt alerjisi varmış
yasinihall Ben hametan kullanıyorum akşam sürüyorum sabaha hiç bir şey kalmamış oluyo umarım kızınınkide tez zaman da geçer
Mehtapsercee ElmaSekerimm bol bol saf zeytinyağ sür canım faydasını görüceksin ıslak mendil kullanma pamukla suyla sil benim bebeğimde göz göz patladı kanıyodu yara oldu pişikten ne ilaçlar kullandım banamısın demedi saf zeytinyağ sürdüm bol bol 3 günde hiçbişey kalmadı
[silindi] @ElmaSekerimm geçmiş olsun. Nasıl kullanıyorsunuz bilmiyorum ama geçinceye kadar ıslak mendil kullanmayın iyileşme süresi uzamasın. Hametan, yeşil tüplü olan arko krem bir de zeytinyağı iyi gelir . Sadece asidi gitsin diye biraz ocakta ısit soğuyunca kullanırsın
Fatma_FLZ ElmaSekerimm bebeklere zeytinyağı direk sürülmez diye biliyorum tavada biraz kızdırıp dumanı çıkınca kapatılacak ılıyınca sürebilirsiniz boylece zeytinyağının asiti çıkmış olur Ben poposuna öyle sürüyorum
Cihangiraylin ElmaSekerimm yaa okadar durum kötüyse fitoyu denediniz mi bir iki sürün o da çok etkili bildiklerim bu kadar inşallah iyileşir 🥰
Maviayak ElmaSekerimm merhaba antb sonrasi gelisriyse mantar pisigi olmustur…fito krem ve travazol krem al sur mutlaka..gecen hasta basima geldi
inci_cinar ElmaSekerimm benimde kızımın geçmeyen pişiği vardı bende her şeyi denedim geçmedi dr götürdüm trosyd krem verdi iki gün kullandım pişikten eser kalmadı tavsiye ederim 😊
Dorukum inci_cinar trosyd nasıl kullandınız günde kaç defa ben de kullanıyorum da iki defa daha fazla kullansam acaba bi şey olur mu bilemedim