ElmaSekerimm iyi akşamlar canm burda yazanlarin hepsini kullandım fayda görmedim ha birde sakın ıslak mendil kullanma yıkayıp yine kullanma yine mendilin sabunu kalıyor. Yumuşak bir bezle yıkayıp kuruladiktan sonra sudocremi sur faydasını göreceksin birde kalın sürme ince bir tabaka Sür kalın suruncede fayda etmiyor bnm kızım dortbucuk aylık hala öyle yapıyorum mendil kullanamıyorum birde dönüşümlü olarak travazol surebilirsin onuda çok az yani ince bir tabaka Sür o mantar kremi ilaçlı olduğu için Zarar verir bebeğe bende böyle kullandım hatta ben bilmiyordum travazol kremi bitene kadar kullanmıştım