MarlaSinger Alisalpa biz eşimle söktük geçende sökmesi tamam ama takması çok zor. İki ayrı camı var. Hiç memnun değilim. İki tepside aynı anda bir şey pişiremiyorum alttaki tepsinin üzeri pişmiyor
ikibebeklibirannee Eslemervaninannesi e huyuk olabilir bes ocskli ya ferre servisi ararsan sana olcu verirler
ikibebeklibirannee Asafbugra Gayet güzel 3 trpsi ayjı anda pişiriyor falan elektirikte inanılmaz tasarruflu
Deletedmom388 Asli4213 Ya modelini hiç bilmiyorum kağıtları karıştırıp bakmam lazım ama dediğim gibi siyah cam gerçekten pişmanlık😕
sinemin Eslemervaninannesi ben daha kullanmıyorum yeni aldım evime taşınınca kullancam inşallah Vestel’in beyaz setini aldık canım
sinemin Evlatkokusu234 eşimde gri olsun diye tutturmuştu iyiki beyaz almışım bende pişman olmuştum gri almadım diye 😏😌
Mom084 Eslemervaninannesi bizim ev sahibi gri Arçelik almış griden uzak dur sabah sildim öğlen yine toz işleri belli oluyor nefret ediyorum