Pisipisi Eslemervaninannesi Bosch’un beyaz ankastre setini kullanıyorum canım çokta memnunum . Genelde çevremde siyah alanlar çok pişmanlar leke çok belli ettiği için. İnokslarda çok güzel ama biraz pahalılar 🤔
ikibebeklibirannee Eslemervaninannesi https://www.hepsiburada.com/ferre-the-new-white-magician-3-lu-ankastre-set-be6-ld-beyaz-multifonksiyon-firin-1140-ce-beyaz-dokum-izgara-cam-ocak-spr-600-beyaz-uzaktan-kumandali-ankastre-cam-davlumbaz-p-MTFERNEWWHTMAGIC?magaza=Ferre%20T%C3%BCrkiyel benimki bu kuzum.
Eslemervaninannesi ikibebeklibirannee cok tatlii gule gule kullan 😍 ferreye karar verdim [url=https://hizliresim.com/6eSxUE][img]https://i.hizliresim.com/6eSxUE.png[/img][/url] bu modele asuk oldum
Sevdasoylu Eslemervaninannesi benimki vestel ocakların hepsi tek tek patladı. Garanti kapsamında değişim yapacaklar ama heryer kapalı olduğu için kaldım öyle😭😭😭
Eslemervaninannesi Icot tesekkur ederim siyahtan gecemeyenlerdenim ama galiba kızım siyahtan mahrum edecek beni😂
Rengin Alisalpa bende bu markayı kullanıyorum 4 sene oldu çok memnunum siyah benim ki de. Özellikle fırınım çok iyiydi ama son 2 defadır altını pişiriyor ustu daha geç pişiyor anlamadım nazar değdi resmen fırınıma🙄
MarlaSinger Alisalpa ya bende siyah aldım silverline. Ama fırınından memnun değilim. Sizin fırın kapağı nasıl temizleniyor? Bizimki çok zor çıkıyor
MarlaSinger Alisalpa biz eşimle söktük geçende sökmesi tamam ama takması çok zor. İki ayrı camı var. Hiç memnun değilim. İki tepside aynı anda bir şey pişiremiyorum alttaki tepsinin üzeri pişmiyor
Zeliha24 Eslemervaninannesi beko gri cam aldım eski ocağım siyah camdı sakın siyah almayında ne alırsanız alın sil sil hep leke hep toz griden memnunun leke kalmıyo tek bezle temizliyorum
Feyzaktuna Eslemervaninannesi Profilo beyaz cam ankastre kullanıyorum yine olsa bundan alırım gayet memnunum 🥀
Batininannesi Eslemervaninannesi canım ben Arçeliğin beyaz cam serisini kullanıyorum çok memnunum ve şık duruyor buzdolabım falan da cam mutfağa değişik bi hava katıyor