Eslemervaninannesi ben 4 yıl evvel bosch 3 lü cam ankastre set aldım fırını mükemmel pişiriyor davlumbaz çekiş gücü harika ama sırf ağır duruyor diye siyah aldım çok pişmanım sürekli kirleniyo tozlanıyo çay demlesen silmek zorunda kalıyosun fiyat olarak 5 bin civarı bütçeni aşmazsa tavsiye ederim beyaz olursa tabii😀