Deletedmom388 Asli4213 buldum paylaşıyorum inşallah gözükür😊 Ocağın kullanımında sıkıntı yok ama siyah olması gerçekten çok dezavantaj.Değiştirdiğimde markasını yine Beko alırım ama asla siyah cam almam🤦🏻♀️Beyaz düşünüyorum bir daha alınca inşallah
Denizoglum Eslemervaninannesi ben bimden aldim kumtelin 1099 tl idi galiba siyah aldm memnunum ama keske beyaz olsaydi tek sorun cok cabuk kirlenmesi ve belli etmesi
ikibebeklibirannee Asafbugra Gayet güzel 3 trpsi ayjı anda pişiriyor falan elektirikte inanılmaz tasarruflu
Kamile1903 Eslemervaninannesi beyaz eşyalarımın tamamını arçelikten aldım şuana kadar sorun yaşamadım özellikle ankastre den çok memnunum beyaz renk ve cam tavsiye ederim
Ozlemtgrlll Eslemervaninannesi cam ocak tavsiye etmiyorum her leke kalıyor su felan kuruduğu zaman çıkmıyor bende profilo kullanıyorum
yagamilighto En ucuz ankastre setler ankastre sayfasındaki ürünler hem uygun hem kullanışlı tavsiye ederim. Çoğu kişi tavsiye etmiş zaten.