OzEnAr ya siz neden rahatsız oldunuz anlamadım siz herhalde kenara atacak birisiniz anladığım kadarıyla devlet neden veriyor bu parayı gerçekten geçinemeyen borçları olana veriyor faizi düşğk veriyor dikkatını çekerim 6 ay erteleme ödeme olarak sunuyor değil mi bedava vermiyor diyorsunuz da bedavaaa 30 aya 1.500 bile faizi yok git bakalım garantiden Çek ne kadar koyuyor üstüne lütfen daha fazla tartışma yaratmayın benim düşüncem bu saygı duyun düşüncelere ben nasıl duyuyorsam