EfeEymen herkesin bı ihtiyacı vardır arkadaşım zaten 5 binin altında maaş alan hemen hemen herkes zor durumdadır rahat gecinemiyodur devlet bı fırsat sunmuş çok fakirlere de verecek durumu daha iyi olanlara da verecek biz alıp onlar boşta kalmayacakki . Herkese yeter birakinda insanlar alsın lütfen böyle yorumlar yapmayın