EfeEymen Arkadaşım devlet bedava vermiyor sonuçta parasını ödeyene veriyor. Ne saçma sapan konuşuyorsun? Tabiki yatırım amaçlı gayet karlı. Bir verip 5 alıyor devlet bizlerden bizde böyle kullanıyoruz. Çok yazıkmış. Yılın 7 ayı vergi dilimine girip 300 tl nerdeyse maaştsn kesintiye uğrayınca, faturalara zam üstüne zan gelince ödeyen bizler içinde üzülüyor musun? Sen bu devirde kenara sdam akıllı para atabilen gördün mü böyle bir şans varken neden hakkımızı almayalım? Sonuçta yibe faiziyle geri ödeyecek olan biziz.