EfeEymen bende sizin bu yazınızı görünce çok sinirlendim kusura bakmayın ama farkındamısınız şöyle Bi durum var 20 yaş altına yasak 65 yaş üstü yasal ara yaşlardaki insanların Bi kısmı çalışıyor Bi kısmı işsiz kaldı
Bu insanların Bi kısmı kira ödüyor ve kimin 2 3 çocuğu var devlet hayrına destek vermiyor e insanlar taş duvar mı kemirecek kardeşim artık herkes kendine kimse kusura bakmasın yurt dışında Amerika itayla Çin vs vatandaşına nası yardım sağlıyor bizim ülkemizde vatandaştan para toplanıyor biraz kendinize gelin sonra devleti kullanmak mı olıuor acaba kim kimi kullanıyor lütfen yapmayın