Asafeymeninannesi busra37 Çok ama çok geçmiş olsun. Rabbim eski sağlığınıza kavuşmanızı en yakın zamanda nasip eylesin inşaAllah 🤲
Smyra58 KbrUmayAda teşekkür ederim umreden gelmişler di ankarda karantina altındalardı oradaki hastanedeler
Bahar21 Rabbim Şafi ismi ile şifa versin size ve bütün hastalara çok üzüldüm gerçekten Allah sizi evladınıza bağışlasın onun yüzü suyu hürmetine rabbim biran önce şifanızı versin inşallah 🤲🏻
Prameturearas07 Evdemi tedavi oluyorsunuz anlamadım da ? Ayrıca bebeği doktormu ayırman gerektiğini söyledi , beni en çok korkutan bu kusura bakma hakkını helal et soruyorum bu tarz ama 😒
busra37 Prameturearas07 evet evde tedavi oluyorum. Evet Doktor söyledi zaten demese bile ben kızımla görüşsem beni emmeden durmaz. Gelir kendi açar emer o yüzden ilaçlarda çok ağır dün gece başağrısı mide bulantısından uyuyamadım
Seydakuzey Allah yardımcın olsun en kısa zamanda iyileşir yavruna kavuşursun inşaallah canım 😣 Bazen banada oluyor piskolojik diye düşünüyorum malum hastaneyede gidemiyoruz Nasi olcak bu ya of 😟
Mom0870 busra37 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin. Doktor mu ayrı kalsın bebeğin dedi 😔 bende boğaz ağrısı hissediyorum ama korkuyorum inşallah iyileşirsiniz tez zamanda 😔😔🙏🏻
Hazal89 busra37 çok geçmiş olsun bugün eşimin kardeşini yoğun bakıma aldılar daha 19 yaşında iyi haberler bekliyoruz inşallah iyileşecek bu dert hepimizin başında
Hazal89 Ozgeackgz-0 amin astım hastası koah olmuş 1,5 içinde ilacın sonucuna göre yA çok iyi olacak yada çok kötü haber bekliyoruz
Ozgeackgz-0 Hazal89 🥺🥺🥺🤦🏻♀️ bende de astım var ve daha önce akciğer enfeksiyonu geçirdim ☹️ 2.5 aylık bebeğim olmasa belki bu kadar çok tedirgin olmayacağım
busra37 BuseCan sağol canım. Onda hiç bi belirti yok annem bakıyo. O bağışıklık kazandı sanırım 2ay kadar önce influenza(domuz fribi) olmuştu. Kullandığım ilaçta o hastlık içinmiş çünkü en yakını buymuş daha ilaç bulunamadığı için
Yepisyenianne busra37 Allah tüm sevdiklerinizi ve sizi birbirinize bağışlasın. Çok üzüldüm. İnşallah atlatırsınız.
Ceren0109 busra37 çok çok geçmiş olsun Rabbim tez zamanda iyileştirsin bebeğine kavuştursun bebeğinle ayrı mı kalıyorsun canım ya en korktuğum şey o of şu gunler geçsin Rabbimm 😔
busra37 Ceren0109 aminn. Evet mecbur o annemde bende evimdeyim. Benimde en korktuğumdu korktuğum başıma geldi. İnşaAllah testim negatif çıkarda görüşebiliriz yavrumla.