Arkadaşlar Allah razı olsun tek tek yazamadım. Tüm sorukarı cevaplayacağım. Eşim erkek berberi geç kapandığından ondan bulaştı diye tahmin ediyorum ama eşime balmadıkar şikayeti yok diye. Ciğerimde daralma vardı korktum gittim. Akciğer filmi çekiliyo hemen onda bi sonuç çıkıyo onda pozitif çıktı. Kitte 3güne çıkıcak ama onun negatif çıkma olasılığı var. Ateş kuru öksürük belirtilerim yoktu. Aile binasındayız hep hstaydık grip sandık bu akşam büyük kaynım ve küçük eltimde pozitif çıktı. Binaca geri kalanlarda gitti. Yazan herkesten Allah razı olsun tek tek yazamıyorum hakkınızı helal edin. Emzirememe nedenim ilç tedavisi başlandı ialçlsr ağır diye kızımı emziremiyorum sütümü sağıyorum kesilmemesi için. Hemen karantinadan korktuğumdan geç gittim ama pişmanım 2ciğerimede yayıldı. Belirtilerde hemen gidin sıklşmadan sıklaşırsa karantin olayı yüksek çıkar. Hastaneler çok temiz ve çok dükkatli şüpheniz varsa gidin ne olur