busra37 Canım öncelikle çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin anneni ve bebeğini de korsusun . Sen hangi ilacı kullanıyorsun? Bizde de ilk başta eşim sonra ben sonra da bebeğim çok ağır grip geçirmiştik şubat ayı ortalarında. Doktor bebeğe yapılan testte influenza dedi bizden geçtiği için muhtemelen biz de influenza olmuştuk . Merak ediyorum biz de bi bağışıklık kazanmış olabilir miyiz ? Ben o zaman nurofenle biraz kendime gelmiştim . Sen ne kullanıyorsun merak ettim .