Bebem Allah kolaylıklar versin, benim de kızım var senin anlattigin gibi iki aylıkken sürekli ağlayıp kusuyordu kasiliyordu ağlarken. Doktora sürekli şikayetimi belirtiyordum en sonunda anne sütünün yanında reflü maması da deneyelim dedi. Şükür derdimiz oymuş. Emzirip üstüne reflü maması vermeye başladım kusma kesilince ağlama krizleri de düzeldi. Sizin de öyle birşey olabilir ama şu dönemde doktora da gidemiyoruz ☹️