1Mother1Boy Bebem Çok zor canım allah şimdiden sana sabır versin. Benim ki 4 de girdi hala devam ediyor.
1Mother1Boy Bebem 2 tane beşik degistirdim olmadi hamak aldik en son çare hem gazını çıkarmasın da yardımcı oluyormuş bide hareket edince sallandığı icin tekrar uykuya dalmasi kolay oluyormuş eşim araştırmış.
Bebem 1Mother1Boy ay sizi de çok uğraştırmış rabbim hepimize kolaylık versin sabır güç versin inş geçer bu günler çabucak🤲☺️
nazo58 Bebem 🥰 çok iyi canım dr a götürdüğümüzde doyup doymadigini bez sayısı ile anlayacağımizi kaka hariç dolu 4-5 bez demişti…
Eslemervaninannesi Bebem kuzum bizde 2 ay 4 gunluguz 2. Atak donemine girmis olabilir banyo yaptir masaj yap rahatlar belki
Bebem Eslemervaninannesi ayy bu atak işini ilk defa burda duydum bende hangi zamanlar olduğunu öğrenemedim daha ne kadar sürüyormuş peki biliyor musunuz 🧐
Eslemervaninannesi Bebem atak donemine gore degisiyo kuzum 2 hafta civari falan bebegin kac haftalik dogdu
Leylasubasi Bebem canım YouTube’dan beyaz gürültüler var onu dinlet hemen uykuya dalıyorlar.😂Tecrübeli Anneden👍Bugün mecburi hastaneye gittim onu götürmedim kaynanama bıraktım o sesi açtım gidip gelene kadar mışıl mışıl uyuyordu
Eslemervaninannesi Bebem [url=https://hizliresim.com/anYQQr][img]https://i.hizliresim.com/anYQQr.png[/img][/url] buraya gore atak haftasi gecmis kuzum gazi vardir belki ayaklarının altına sicak su torbasi koy (sicak su torbasini havluya sararak koy) sırtını ov bide ayaklarını hafif karnina dogru ittir
Bebem Urazveannesi fatmanur_yakup Eslemervaninannesi Ananassuyu Leylasubasi Ya kızlar galiba benim sıpam kakasını yapmak istemiyor az önce dank etti bana ayakları kafayı arkaya atarak totoyu sıkıyor gaz olsa ayaklarını kendine çeker diye biliyorum.totoya zeytinyağı sürdüm kulak çöpüyle yaptı ama ağlayarak.hatta bitmedi kendini sıka sıka uyudu.