Kızlar bebeğim 2 ay 12 günlük üç gündür bu saatlerde sebebsiz ağlama krizine giriyor. karnı tok, altı temiz ,gazı da yok ama kendini kasarak ağlıyor sopa gibi oluyor. Ta ki gece on bir on ikiye kadar bu şekilde devam ediyor. Başka neden olabilir ne yapayım tecrübeli anneler bir fikir verin bana .