Bebem bebeğine alışıncaya kadar panik olman çok normal, uzun sürmeyecek bu süreç üzülme bir de ayaklarını ve karnını sıcak tut, sıcak su torbası koy o da iyi gelebiliyor. Ben karnına ve ayak tabanına ada çayı yağı da sürüyordum bizde bi sorun olmadı ama bazı yazılarda bazı bebeklerin alerjisi olduğunu duydum o yüzden kimseye önermiyorum