Bizim de 6 Nisan ebemiz geleceksiniz aşıya taviz veremeyiz dedi.Pazartesi olduğundan sabahın köründe götürerek insanların az olması avantajından yararlanmayı planlıyorum.Bir de bizim aşı odasının olduğu taraftaki doktor çok yoğun olmuyor .Kendimi bunlarla avutuyorum işte.🤷🏻♀️🤦🏻♀️Önlemi alıp tevekkül edeceğiz mecbur.