YagmurSelin Seramsera Bizde 6 nisan aşkım 😂 Tesadüf :)) Şöyle söylim ben dün konuştum hemşireyle buraya sadece gebeleri ve aşıyı kabul ediyoruz mümkün mertebe hasta kabul etmiyoruz dedi. Yani ortam temiz gelebilirsiniz dedi. Bende dedim biz arabayla gelicez geldiğimizde siz gelip arabada yapsanız olur mu dedim gelmeden önce tekrar arayın dedi. Bakalım nolcak ? Böyle bi talepte bulunabilirsiniz onlarda kabul etmek zorunda. Yapacak bişey yok arabada yaptıran var görüyorum yani ben.
ShrBakar E_Defne hemşireler gelmiyor en azından benim bolgemdeki olan (Kırklareli/vize) aradım çağırdım gelemeyiz dedi randevu verdi herkesi tek tek alıyoruz sağlık ocağı na dedi 3 gün önce gittik 2. Ay aşılarını oldu, eve gelince de ne var ne yok yıkadım
YagmurSelin Seramsera İnşallah işte bende pazartesi günü tekrar sorucam 😊 Hastaneyi de aradım hatta kontrolü var birde kan testi yapılması lazım standart olarak yani hastane biz covid-19 hastalarını kabul etmiyoruz merak etmeyin gelebilirsiniz dedi ama ben istemiyorum nerden biliyor hasta olmadığını test yapıp gönderiyordur güvenemem yani
Motherofpearl Merhabalar. Benimde 5 aylık bir kızım var. Bu ay normalde zorunlu aşı yok ama menenjit aşıları var. Devamlı gittiğimiz doktorumuz hastanede çalışıyor. Kızımı da hastane ortamına sokmak istemiyorum. Bu ayki aşıları sora yaptırma gibi bir durumumuz var mı acaba? Bu konuda bilgisi olan var mı?
Eslemervaninannesi Seramsera canım bizim aşı gecen saliydi kizimin hafif atesi oldugu icin ebe takip et obur sali getir her hasta arasi 1 saat bosluk birakacak sekilde hasta coksa yarim saat birakacak sekilde ayarliyoruz oyuzden 9.30 da burda ol demisti
Sedefemaar bloggeranne ben özel doktoruna sordum erteleyebilirsiniz dedi 24 Mart aşı zamanıydı yaptırmadım. Gidip orada hastalık kapsam yasa kapsak 6 aylık çocuğumdan ayrı kalmaya dayanamam zaten
esmanur06 E_Defne bizimde salı günü 9. Ay aşımız var hemşiremiz arabayla gelirseniz arabanın içinde yaparım sağlık ocağına girmezsiniz dedi öyle yapıcaz inşallah
Sedauznr E_Defne ben daha bugun gittim , maskesiz almiyolar, ve tek tek aliyorlar , eşimi de almadilar mesela bebegimle kendim girdim, yazdıklarıniz malesef olmuyor,
Bgmbgmbgm E_Defne biz sağlık ocağının açılcağı saatte gitmiştik. Arabayla kapısında bekledik. Hemşire eldivenini maskesini takıp arabada vurdu. Henüz kimseyle haşır neşir olmadan. Siz de belki böyle bişey rica edebilirsiniz🤷🏼♀️
hilall89 E_Defne bizim pazartesi rota aşımız var ebe gelmeden ara kuruma girme ben bahceye çıkarım orda yaparim aşısını dedi