E_Defne Kızlar malum virüsten dolayı saglık ocaklarına gidemiyoruz peki aşı günü yaklaştığında ne yapacz ebeler eve gelebilirmi böyle bir şey talep edebilirmiyiz 🧐
Hunilianne E_Defne aşıları yaptırın diyo doktorlar. Hemşirenizle görüşün boş zamanda cagiriyolar hızlı bir şekilde hallediyosunjz
Seramsera E_Defne bizimde altı nisan şimdiden stresine girmişim nasıl olacak nasıl yapacam ya çok karabalıksa aklımda bir sürü soru 😔
2girlsmom E_Defne ben salı günü önlemimi aldım gittim sağlık ocagında da aşırı dikkatliler zaten hasta dışında kimse alınmıyor hep mesafeliler ebeler tam koruma kıyafet giymiş ve hatta sağlık ocagında kimse yoktu tek ben vardım öğle arasından sonra gittim hemen.
bloggeranne Seramsera bizimde 6 nisan ebeyi aradım kapalı telefonu sağlık ocağını aradım bakmıyorlar napcam bilmiyorum
Berat_elif Seramsera hic korkmayin cuma günu gittim ben kimseyi almiyolar iceri tek tek giriyosun oda eger doktor varsa . Maske tak eldiven tak git bombos her yer almiyolar iceri aşı dısindakileri .
E_Defne Gecen gittigimde artık gelmeyin virüslü vakalar gelcek dedi 🤷🏻♀️2girlsmom Berat_elif Berat_elif bloggeranne Seramsera
Berat_elif bloggeranne mutlaka izne ayrilmistir . Bende cok tedirgindim defalarca aradim hemsireyi saglik ocagini ama acan olmadi snra bi gitti hemsire doktor sekretrr hepsi izne ayrilmis .
Sedefemaar bloggeranne ben özel doktoruna sordum erteleyebilirsiniz dedi 24 Mart aşı zamanıydı yaptırmadım. Gidip orada hastalık kapsam yasa kapsak 6 aylık çocuğumdan ayrı kalmaya dayanamam zaten
Leyal E_Defne eve gelmiyorlar malesef bizimde vardı ve sabah erkenden gel kimse yokken dedi 9 da açılıyor normalde 8. Buçukta gittik asimizi yapıp gönderdiler gelmiyorlar eve
Berat_elif Cmrnryksl Seramsera sira falan yoktu sadece bana sordu niye geldn diye asi var dedim tamm sen gec dedi benle beraber gelenleri almadi herkes disardaydi.
Filizak bloggeranne nerde oturuyorsun 6 nisan da benimde oğlumun 6 ay aşıları var yarın arayıp sorayım diyorum öfff nolcaz ya böyle nasıl güvenip götürcez
Nesrinbek88 5 nisan bizm de 1 yaş aşısı var hadi bzi eldiven maske takıcaz bebeklrimizde maske olmucak kafamda deli sorular özel aşısı da var bu ay 25 de hastaneye gitmekz zorundayız saglıkocagı atmıyor napıcam bilmyirorum stres içindeyim