Badevehande balasininanasi kız sen antepte nasıl çırpısın göm baklavayı al kiloyu😂😂 gerçi Adana da farklı sayılmaz ama Antep’te olsam asla kilo veremezdim😂😂😂
balasininanasi Badevehande He valla bu kadar çeşidin içinde nasıl iştahsizim bende anlam veremiyorum 😂😂 Evet Adana da maşallah ama bi Antep olamaz 😎😎 Kardeşim Adanada üniversite okuyo. İlk gittiğinde baya bı zayıfladı 😂😂 Bana yemek gönderin diyodu 😂😂
Ays_0990 [silindi] aynen canım bizimki de ama her uyanış açlık değil bence ya gaz geliyo yada başka birşey benimki alışmış emince uyuyor hemen
[silindi] Ays_0990 bizimkinin de gazı hâlâ bitmedi arada bi gaz yüzünden de uyanıyor farkettim bunu.Bi yandan gazının bitmesini bekliyorum belki o zaman düzene girer uykuları(Inşallah)😂
balasininanasi Badevehande Sadece kebap var diyo 😂😂 Kardeşim biraz pimpiriklidir her yemeği yemez 😅 Mumbar falan yemez yani 😂😂
balasininanasi Badevehande Yaa ahahahaa 😆😆😆 Bi kardeşim iştahlı oda yemek seçer 😂😂 Haklısın galiba 🙈😂
Badevehande balasininanasi anan çekmiştir sizden yiyen çocugu olmamış ki var oda seçiyor😂😂 oyyy nerelere gidem💃🏻💃🏻
Aryasare balasininanasi Kendi uyanmazsa kaldırmıyorum 3 veya 4 saatte bir emiyo gece için geçerli bu. Gündüzde 2 saatte bir emiyordur
balasininanasi Badevehande 😂 Aynen valla 😂😂 10 yaşında kardeşim var. Hicbisey yemez annemi deli eder 😂😂😆 Haahaaa hepimiz birbirimizden beteriz 😆😆😆😆
Aryasare balasininanasi O kadar emmeden uyudugu olmadı benim kızın bilemicem 🙄 Ama ben hiç emzirmek için uyandırmıyoeum acıkınca uyanıyo kendisi
Badevehande balasininanasi vallahi ben senin annenin yerinde olsam doğurmazdım bu ne kızzz ailecek erken yaşlandırırsınız kadını😂😂
Medusaraf balasininanasi ben kaldırıp emziriyorum canım zaren en fazla 3 saatte bir kalkıyor. Gece en erken 1 ,1 buçuk gibi uyuyor.
Merve121212 Benim oglanla aynı gün doğmuş 12 kasım degilmi. Bizimki bir kaç gecedir saat 3te uyanıyor 2 saat filan uyumuyor. Inşallah geçicidir