Ben emzirmiyorum malesef mama veriyorum 3 saatde bir normalde veriyorum ama geceleri kendi uyanirsa veririm, bazen cok yorgun olur 4-5 saat uyur bebegim uykuyu bölüp tekrar uyutmak bende ne yazikki kötü tecrübe oldu cok zorlandim o yüzden herkezinki farkli. Bebeginiz cok mu ufak ozaman uyandirmalisiniz aama 3 aydan büyükse o kendi belli eder zaten…