balasininanasi Badevehande Sen ya da eşin iştahlı mısınız 😂 Belki size çekmiştir 😂 Aynen çok şükür en azından artık memeyi tanıyo😂
Badevehande balasininanasi evet canım iştahıyız özellikle karbonhidrata😂 2 gündür diyete başladım 🙄😂 tabi eşimde boy var bende yok o ayrı 😂😂😂
balasininanasi Badevehande Ondandır 😂 Benim eşim baya iştahlı 😂 3 yaşına kadar emmiş. Ama ben 3 gün aç gezerim o derece 😂😂 Kızımda memeye düşkün değil hiç. Ama diğer şeylere hevesli 😂 Sofrada ağzımıza bakıp bakıp dilini çıkarıyo 😂😂🤷 Allah rast getirsin 😂 Kaç kilosun 🤭
Badevehande balasininanasi valla şuan 61 kiloyum 2 günde 1 kilo vermişim sporcuydum eskiden kilo vermeye alışık bünyem😄👌 55 olurum ay sonunda inşallah hedefim o yönde🤪
Derin1811 Sabaha kadar uyuyan bebekleri duyunca çok şaşırıyorum 4,5ayligiz 2 saate bi kalkip emmek istiyor uyku gerilemesi diye okudum ama umarım geçer
balasininanasi Derin1811 3 aylıkken bizde öyleydik. Gitgide süreler uzadı. Gecede 2 3 defa kalkıyorum artık. Ama dün şaşırttı beni. Durmadan ateşini ölçtüm acaba ondan mı uyudu kaldı diye 🤦
[silindi] balasininanasi benim oğlan sanırım alışkanlık hâline getirmiş dediginiz gibi az emip hemen uykuya dalıyor 🤦♀️
[silindi] balasininanasi balasininanasi peki gece emmeyi nasıl bıraktırabilirim bununla ilgili bi bilginiz var mı yani ağlasa bile kaldırmayıp sallamam mı gerekir
balasininanasi Derin1811 2 buçuk aylık olana kadar bi düzenimiz yoktu. Sonra 8 de uyuyup 8de uyanmaya başladı. 2 saatte bir kalkiyodu emmek için. Bazen saatte bir. 3 aydan sonra yavaş yavaş süreler uzadı. 4 aylık olduktan sonra da iyice uzadı. Ama yinede gecede 2 3 kere kalkıyorum Önceden çok kafama takiyodum uyudu uyumadı. Sonra saldım dedim uyumazsa uyumasın 😂 Ondan sonra düzeldi şükür 🙏
balasininanasi ElifAhmet11 Maşallah 🙏 Benimkide uyur o zaman alıp emzirmeme gerek yok. 4 ay 15 günlük
Derin1811 balasininanasi biz 3 aylikken daha uzun uyuyoduk 4.aya girdik butun duzen gitti dun gece yarim saate bir kalktı
ElifAhmet11 balasininanasi gerek yok canım bnde böyle bi tartışma açmıştım herkez bu anın tadını çıkar diş zamanı zor olacak demişlerdi
balasininanasi Badevehande Maşallah 😂 Hadi bakalım hedefine ulaşırsın umarım 😂 Benim en fazla kilom 55 🤦 Seni happy momda da hep görüyodum 😊 Cana yakın birine benziyosun 😊 Nerelisin 😊
MelekAras Sabaha kadar uyuyan bebek mi maşallah diyelim.Malum biz 4 ay 17 günlüğüz gece sürekli oğlum uyanır emer geri yatar bayaği göğsümü boşaltıyor yani.Gece boyu 3 4 kere uyanıyo
balasininanasi MelekAras Ahh ahh uyumuyo dert uyuyo bi dert 😂😂 Önceleri uyumuyo diye kafayı yerdim. Dün gecede niye uyuyo bu diye yatamadım 😅😅😅 Bizde 4 ay 15 günlüğüz. 2 3 kere emer. Hepsinde de göğsümü tamamen boşaltır. Uzun uzun emer
Badevehande balasininanasi Maşallah manken gibisin o zaman 😘 adanalıyım canım evet sıcakkanlıyım sevdiklerime senide sevdim ♥️