balasininanasi 1 buçuk ay erken doğunca oluyor 😁 29 Mart’ta 4. Ayını doldurması gerekiyordu, atakları da doğması gereken zamana göre hesaplanıyormuş bütün gelişim takibi de ona göre yapılıyor, erken doğan çocuk zormuş ya, 3 aylık oldu niye hala bana gülmüyor, 5 aylık oldu niye hala birşeyler tutmuyor diye kendi kendini yiyorsun ama tabi 1 buçuk ay öncesine göre düşünmek zor oluyor 😕