denizcocuk Doktorumuz bize de demişti bexero ateş yapar diye. Yapmadığı olmuyor sanırım. Anlamadığım şey bu özel aşıların planlamaları da keşke devletinkilerle takvimlense de isteyen yaptırsa istemeyen yaptırmasa en uygun tarihler ne ise. Her doktor farklı bi şey diyor ama geneli aşıları destekliyor nasılsa.