Aselkusun Birminnosannesi he evet yanlış anlamışım kusura bakmayın. Evet çoğunlukla yapıyor. Yani bexero=ateş gibi bakıyor doktorlar genelde 🤦🏼♀️
Singlemom denizcocuk çok normal bizim oldu 1 ayda zor geçti.10 gün sonra 2.dozu var ben çok kararsızım napıcam bilmiyorum ertenebiliyosa ertelicem bakalım.10 gün sonra daha beter olcak bence ortalık
Deletedmom510 denizcocuk merhaba kızım dün bexsero 1. Doz oldu ve huysuz ateşi de cıkıyo iniyo çok kötü bi aşıymış ya 2. Dozu 16 aylıklen yapılacakmış siz yaptırdınızmı etkisi kötü mü
Didy Damlas 2 ay oldu hala mor sizin süreç nasıl ilerlemişti acaba? Sürekli geçer diyorlar ama bence geçmiyor :(