Birde bibs deneyin bende aynıydım kızımda hiç bir şekilde tutmadı bibs bile sadece uyurken tutuyordu sonra atıyordu şuan 9 aylık yeni yenş ağzında tutmaya başladı o da çok nadir sadece uyurken veriyorum ben ama onda bile bibs dışında başka emzik almıyor 🤦🏼♀️ tek kötü yani bibs kauçuk çabuk deforma oluyor ayda bir değiştirmek gerek sağlık için ve emzik 60 TL 😂