Aysima2020 doğal olarak canım bende nerdeyse 1 ay oluyor sanırım emzigi bıraktırali tam bir emzik aşığı emziksiz kesinlikle uyumazdi hatta biberonla sütünü içerken bile bı elinde biberon bı elinde emzik duruyordu sonunda bıraktirdim şükür stok yapmaya başlamıştık nerdeyse