Drymsrl Ben özel ve devlet aşılarını da hastanede doktor kontrolünde yaptırıyorum. Sağlık ocağından arıyorlar ben kilosunu boyunu olduğu aşıları söylüyorum.Doktorumuza sordum biraz erteleyelim dedi.Bizim de karma aşılarımız var ve tanıdığım bi kaç kişinin doktoru da aynı şekilde ertelenebileceğini söylemiş. İstanbul da vaka oranı yüksek ben de çocuğumu götürmeye korkuyorum.