KbrUmayAda Drymsrl bende rota ve bexsero özel aşılar için aradım, hemşire reçetesiz olmasını bahane ederek vurmuyoruz dedi, halbuki covid 19 dan önce isterseniz burda da yapabiliriz demişti… bende mecbur öZel hastaneye götürücem ama endişeliyim
Emine0 Saglık bakanlığı ile görüştüm aile hekiminizle görüşebilirsnz dio evde ası için evede gelebilirlerms ben götürmücm eve gelip yapsınlar
baturalpim Emine0 su durumda eve geleceklerini sanmiyorum. O kadar kisi var ki hangi birinin evine gidip yapcaklar
Hafsa_23 Emine0 bu ayın 3 nde bizim de aşımız var bilgi doğru mu ona göre bende arayıp eve gelmelerini isteyeyim
H-F Emine0 yarın aşıya götürmeyi düşünüyordum.Dediğiniz şey dikkatimi çekti.Öyle olursa gerçekten çok güzel bi uygulama olur.Yarın hemşiremizi arayıp eve gelmesini rica edeceğim,umarım reddetmez..
Sumis35 Bebeğiniz kaç aylık. Benimki 9. Ay aşısı vardı aradım gelmeyin biz sizi ararız dediler. Gitmeden önce arayın erteleyebiliyorsa erteleyin derim.
Drymsrl Sumis35 4 aylık aşıları var ayın 10 unda Kocaeli de yaşıyoruz vaka sayıları bayağı yüksek ister istemez tedirginiz ama aşı da mecbur olucaz :(
Drymsrl Kbraa34 nerede yaşıyorsunuz ?Bizim burnumuzun dibinde vakalar oluyor gitmek hiç içime Sinmiyor :(
Drymsrl KbrUmayAda özel hastaneler pandemi hastanes oldu dediler her yerden elimizi kolumuZu bağladılar açıkçası yaş almamış çocuklarda büyük risk görüyorum Koronayı
ZynpAkkaya KbrUmayAda evde kendiniz verin rota aşısını çok kolay ağızdan zaten. Biz ilk dozunu hastanede yaptırmıştık bugün beş aylık bebeğim 2. Dozunu kendimiz yaptık iyiki kendimiz yaptık bir sorun da yaşamadık.
Drymsrl dilara89 ah bu da var değil mi 🤦🏻♀️ Ama en azından bi kişi tedbirli gelcek biz kaç kişi ile muhattap olcaz Allah bilir bi de bebek ağlıo emziğimi ver kucağına al emzir acıkırsa felan çok zor gitmek ister istemez elini bebeğe süreceksin ne kadar kollamaya çalışsanda
titizanne dilara89 ben gecen hafta götürdüm hemşireyle görüştüm önce hızlıca aşı odasına girdim çıktım. Bazı aile hekimleri dışarda herkesin ateşini ölçüp ona göre içeri alıyormuş bazılarının arka kapıları varsa ordan hamile ve aşılar için gelenleri alıyorlarmış. Bilginiz olsun
Drymsrl [silindi] asla yapmayın diyor hekimler ilkinde gördüm ağzına sıktı yapabiliriz ama risk var ki yapmayın diyorlAr
Drymsrl [silindi] yanlış bilgi vermiyim siz de arayıp sorun aile hekimliğinizden ama bildiğim kadarıyla 9 ike 12 ay arası kızamık vs aşısı var o üç ay içerisinde yapılıyor
Damlaa92 Ben doktorumuza sordum şimdilik erteleyelim dedi.Takip ettiğim bir kaç dr da aynı şeyi söyledi. Bende aşıların ertelenmesinden yana değilim tabi ki ama baktığınız da her bebek her aşıyı aynı zamanda olmuyor.Mesela biz menenjit aşısını 3. Ay olduk bazıları 7 yada 9.ay da oluyor. Bu ortam da da yani insan sağlam gidip hasta dönmekten korkuyor.
Gokce_s Ela41 yok aksine bu aşı bizde hiç etki yapmadı ne ateş ne huzursuzluk. Gitmeden ateş düşürücü veriyorum ben hep. Coğu etkiliyor ama bu öyle olmadı. İnşallah sizde de etkilemez