Drymsrl 5 aylık izlenime götürmedim doktorumuz da muaynehaneyi açmıyormuş acil durumlar dışında zaten sağlık ocağına götürmüyordum her ay eve yazıyordu bilgileri atıyordum bu ay yazmadı 6 ay aşısını napacağız bilmiyorum heralde aşı olduğu için doktorum gel de özel muaynehaneye gidiyorduk geçen konuştum hastalar karşılaşmayacak şekilde randevu veriyoruz dedi. Sağlık ocakları da tek tek alıyormuş bebeğin yanında sadece 1 kişi alıyormuş diye duydum