Pisi ben de ilk başta öyle düşünmüştüm cok akıllı bu minnoslar istediği miktarda gelmeyince ağlıyor biliyor ki annesi care bulacak. bazen gerçekten eme eme kalmıyor diğer göğsümü verince daha kolay emiyordu ikisinde de öyle yaparsa emzik artık. Bazen öyle oluyor ki su içemiyorum ne ara süt biriksin saatlerce uyumadığı ve emmek istediği zamanlar oluyor